Southside House Collective

11Nov09

lucie1_resize

Dagens inlägg hade jag tänkt mig att bjuda på en schyyst låt med tre stycken remixer. Låtarna är ”previews” och i väldigt dålig kvalité men man hör fortfarande det ljuvliga i dem. Sist har jag fått en kort preview av deras upcoming track tillsammans. Den har stor potential, eller vad tycks? Kommentera och ge gärna feedback till dessa herrar. Kommentera och gå med i fb-gruppen. 😀

 iTod, Junior & J.J Feat MissuM – Six Feet Under (Original Version)
iTod, Junior & J.J Feat MissuM – Six Feet Under (Mitch Remix)
iTod, Junior & J.J Feat MissuM – Six Feet Under (Rogerio Lopez Remix)
iTod, Junior & J.J Feat MissuM – Six Feet Under (Joel Smiel Remix)

Upcoming
iTod, Junior & J.J – Work In Progress Teaser

/Jesper

 

7 Responses to “Southside House Collective”

  1. 1 Anton

    Underbart SHC!!

  2. 2 Oskar

    Det är ju bra att dem inte alls ger intrycket av att vara ett gäng riktiga SHM-wannabes. Jag skulle bytt namn och image om jag var dem.

    Skön låt för övrigt! Releasedatum?

  3. 4 Majk

    haha håller meddej oscar. deras image funkar inte alls.. de försöker även göra em shm låt, men det funkar inte efter jag sett dras foto och vad dem kallar sej för!. fruktansvärt B

  4. 5 Tomas

    finns en ny låt som liknar denna och leave the world behinde!

    Luciano ft Zagross – Set me free

    Masssive!

    Har hört den rippad från ett dj set från Sebastian ingrosso för ett tag sen, ser fram emot releasen!

  5. 6 Urbandurban

    Hahaha skönt med lite shm rip off vilket skämt

  6. 7 Mangel

    Shit va pinsamt! Hallå, vafan håller ni på med!? Är det ingen som vill göra något eget nuförtiden? Fan, alltså, jag blir förbannad av sån här skit. Har folk ingen stolthet eller? Wuääck, synd, låtarna kan ju vara bra men jag vill inte ladda ner dem efter jag sett ert namn, image och bild. *får klökningar*


Kommentera

