East Air

29Dec09

Wow! Detta är (tycker jag iallefall) en av dom bästa låtarna för i år. Låten i sig är cirka 2 år gammal och unfinished. Detta är alltså inte den fulla, den färdiga låten. Det kommer att komma inom snar framtid en ny förbättrad version. Jag älskar verkligen denna version, bara för det längtar jag ännu mera efter den färdiga versionen. Hur skön är inte denna låt vid ca 3:00!?!?!?! 😀

Johan Wedel – East Air (Unfinished Mix)

/Jesper

10 Responses to “East Air”

  1. 1 Pär

    GALET tung

  2. 2 alfred

    Sjukt töng lat

  3. 3 pelle

    när droppas bomben om att jean elan, d.o.n.s. osv osv inte gör sin egen musik? folk borde fan förtjäna att veta det…. NU

  4. Ooh den var droppen taskig.

    # Pelle

    Att d.o.n.s inte gör sin egen musik? Och vad grundar du det på?

  5. 5 Oskar

    Johan Wedel – vilken kille!

    Jävlar vad jag tror på honom alltså. Först Shu och nu detta. Damn!

  6. 6 Anonym

    DÅ SKALL JAG DROPPA DEN FETASTE NYHETEN AVICII PRODUCERAR EJ SIN MUSIK själv det gör ARASH ÅT HONOM !!!

    • 7 Oij

      Arash proddar iofs inte musiken åt Avicii. Han är co-producer och har hjälpt Avicii att komma dit han är idag.

  7. 8 vaga

    så fet var den inte. särskilt inte efter 2 års arbete med den.

    • 9 jesperc

      tror du missuppfattade mig 😀 den gjordes för två år sen, Johan la den sen på hyllan och skulle jobba på den återigen…

  8. 10 Oskar

    Tung!


Kommentera

