2010!

01Jan10

2009 var ett grymt house-år och jag hoppas verkligen att detta år kan bli lika bra, eller varför t.o.m inte bättre?!? Eric Prydz kommer att droppa sitt album i år, albumet kommer i början av våren, YES!!!! Syftet med detta inlägg är att jag vill att ni läsare ska kunna tycka till och ge förslag på vad ni tycker vi borde ändra/lägga till/göra om osv. Som bonus postar jag även en lite mer lugnare house låt.

Pierce Fulton – Sunday Morning (Original Mix)

/Jesper

21 Responses to “2010!”

  1. 1 N

    Så som ni ‘rullar’ nu är jättebra – jag vet inte hur det går att förbättras!

    Jag gillar att ni ‘postar’ klassiker – fortsätt med det! Att ni updaterar mer än en gång om dagen är riktigt kul – även om det inte är någon stor post så är det kul att gå in och titta! YouTube inläggen är helt OK! Dem är oftast väldigt underhållande – som sagt, updatering är ALLTID bra updatering…oftast! 😉

    Om det är ett större inlägg skulle det underlätta om alla låtarna låg i en .zip-fil – om ni orkar d.v.s. Det finns inte så mycket mer jag kommer på nu som ni kan förbättra.

    Tack för den BÄSTA House-bloggen, without doubt!

    / N

    • 2 RmxMike

      Hej!
      Tycker att ni har gjort ett kanon jobb,många bra låtar,men skulle vilja ha lite Tech house låtar om det går,,,,,,
      Mvh
      RmxMike

  2. 3 Griff

    yeah i completely agree, i love when blogs post multiple times a day, even if the tracks aren’t good, and this is my favorite blog, so keep up the good work

    -G

  3. 4 N

    Vill tillägga, om ni behöver hjälp med något hjälper jag gärna tiöl, och är säker på att andra också ställer upp!

  4. 5 Oskar

    Håller med om att detta är den bästa housebloggen!

    Jag tycker det är bäst med många mindre inlägg än färre stora. När inläggen är små blir det lättare att verkligen ta ställning till om en låt är bra eller inte. Dessutom är det alltid lika kul när man ser att ett nytt inlägg har postats.

    Ni får gärna i varje månadsslut ha en lista över vilka 3, 5 eller 10 låtar som man inte ska ha missat under den gångna månaden. Vore skitbra!

    Vad jag kan minnas har ni inte postat några live-set, åtminstone inte från någon större DJ. Det vore kul om ni kunde lägga upp färska set från de största namnen (Axwell, Ingrosso, Angello, Dirty South osv.)

    Kör på och tack för att ni finns!

  5. 6 nollfemfyra

    Först och främst måste jag bara buga och bocka för den överlägset bästa house bloggen någonsin.

    Det enda jag önskar som det står i inlägget ovan, att ni sumerar månaden typ. ”Månadens bästa, månadens överraskning” osvosv.

    Fortsätt med uppdateringen, ni är bäst!

  6. 7 Biffen

    Jag skulle uppskatta att det las upp låtar från producenter som inte är så pass kända. Lite exklusiva bootlegs och sånt. Annars tycker jag det vore trevligt om ni skrev en liten kommentar för varje låt 🙂

  7. 8 Robert

    Ja som sagt månadens top 5 typ en lista från dom kända och en från dom ej kända.

  8. Skulle inte Prydz album ha kommit i början på ’09? Haha..

    Ni gör ett riktigt bra jobb men som sagt tidigare så vore en summering per vecka med låtarna man inte får missa riktigt bra. Gärna då med en allt-i-ett zip att ladda ner. Gott nytt år!

  9. 10 Majk

    som dem andra sagt.. top 5 /månad.. kan även ha en top tio lista med ”bubblare” osv

    annars bra jobb

  10. 11 Majk

    jo en sak.. sluta posta skit från fred lilla.. då hade allt varit perfect

    • 12 alfred

      Fred Lilla är grym. Forstätt gärna posta saker med honom!

  11. 14 Murray

    kan bara säga att ni gör ett sjukt bra jobb, och Majk Fred Lilla har ett par grymma bootlegs.

    • 15 Murray

      Ville bara tillägga att Pierce Fulton – Sunday Morning (Original Mix) är fan det bästa låten jag någonsin har hört!

  12. 16 Griff

    more tracks from Pierce Fulton coming very soon!!

  13. 17 Anton

    som alla andra.

    JÄTTEUPPSKATTAT om du också lägger upp liveset från axel, steve och sebastian från stora spelningar

  14. 18 Biffen

    Köpte Sebastian Ingrosso – Kidsos (True Identity Remix) igår på Itunes store eftersom jag inte hittade den ute på nätet och den släpps på beatport i januari (?). Itunes store suger och säljer .m4a låtar på 256kbps så jag konvertera den till .mp3 256kbps. Eller 256kbps .m4a är jämförbart med 320kbps .mp3?
    http://www23.zippyshare.com/v/60506278/file.html

  15. 19 Oskar B

    Mer tech house, ”gypsy”-grejer, lite minimalt kanske. :)!

  16. 20 Oskar B

    mer av AN21 😀

  17. 21 ...

    Jag vett att jag tjatar men gör pack av låtarna å så man kan välja att ta hemma alla direkt eller om man bar vill ha nån. är så mycket enklare att att hem alla sen sitta å rensa! annars är det ju hur bra som helst!


Kommentera

