Dirty South @ Ambassadeur, Sthlm 26/02

18Feb10

Den 26e februari kommer en av världens bästa house DJ’s och gästar
Ambassadeur i Stockholm. Det är 20-årsgräns som gäller o biljetter köpes
i kassan. För er som är under 20 kan ni maila till grabbarna på cuepoint
så har ni tur kanske ni kommer med på gästlistan 😉 Dirty South befinner sig på en
liten norden turné då han den 25e även besöker ”Park Lane” i Göteborg och
Köpenhamn den 27e. Jag och Jesper kommer defintivt befinna oss på Ambassadeur 
så kanske ses vi där 😉
See You There!!!

/William

17 Responses to “Dirty South @ Ambassadeur, Sthlm 26/02”

  1. 1 jAcke

    lollololololololol

  2. 2 dii

    is this true???:o

  3. 7 Oskar

    Vad heter låten efter Show Me Love?

  4. 9 diana air

    ATT vi ses!

  5. 10 tg

    saw him a couple weeks ago in san diego, california

    epicc

  6. 11 stefan

    jag mailade Cuepoint eftersom jag är under 20… hur vet man att man har kommit med i gästlistan?! :O jag har inte fått nått mail tillbaka än

    • jag vet tyvärr inte, men då kanske du inte har kommit med på listan? men det är ju trots allt en vecka kvar tills det är dags så vänta lite…plus att det är ju inte säkert att man kommer med bara för att man mailar tyvärr.

    • 13 L

      Jag fick ett mail om att jag kommit med på listan igår 🙂
      Kan man betala i entren eller måste jag köpa biljett ändå? står så här;

      Hi all,

      We´re very excited about these upcoming gigs with Dirty South in the Nordic countries. We´re truly overwhelmed with all the great support from you guys. Thanks for being there for us!

      The guest list will make sure you do get into the club, but you will have to pay for it (200 SEK).

      Winners of the free tickets will be announced at http://www.cuepoint.tv

      • 14 L

        Såg nu, dumt av mig att missa det som stod i ”nyheten”

  7. 15 Philip

    ”en av världens bästa house DJ’s”, Nu tog Ni val anda i med superlativen..

    Han var totalt sondersagad i Melbourne och det var inte forran SHM tog med honom pa housetaget som han borjade bli stor.. Han mixar val inte battre an nan annan och som producent ar han inte den starkaste stjarnan pa himmeln, men man mar ju iaf bra av hans set, alltid bra tryck… sa skriv inte ”en av världens bästa house DJ’s” !

  8. 16 christ

    VILKEN TID LIRAR HAN? ORKA VA DÄR FRÅN KL 22

  9. 17 vtq

    det var grymt!!!!


Kommentera

