Steve Angello plays the new SHM-track @ Rio Music Conference

22Feb10
22 Responses to “Steve Angello plays the new SHM-track @ Rio Music Conference”

  1. 1 erks

    hajar inte riktigt vad detta är… x)

  2. 2 Benjamin

    Det är en riktigt banger

  3. 3 Majk

    jag tror denna kommer bli riktigt bra på dansgolvet..
    och när ska folk sluta sjunga på seven nation army.. jag hatar det över allt annat på jorden!

  4. 4 BF
    • 5 Pioneer

      Inge vidare, vocalsen har han lagt in riktigt simpelt.
      Själva låten har ingeting med Jason derulo heller om man får påpeka.

  5. 6 Pioneer

    katastrofalt byte, när han byter till ”Be”…

    Angående tracket, så är den inte ens i närheten av LTB!

    • 7 Anton

      håller med.. Jag tror man kan förvänta sig lite sköna vocals på den också, tror det kan bli riktigt fet färdig!!

    • 8 Oskar

      Ja, vad håller han egentligen på med? Vad är det för övergång? Min farmor kan bättre!

  6. 9 Pioneer

    (vid 03.35)

  7. 10 Alfred

    Jag gillar detta, tror att det kan bli riktigt bra.

  8. 11 Only Man

    fan vad kan ska köra stop & go då!

  9. 12 Martin

    Enligt angello och tiestos twitter-konversation så skall tiesto flytta till Sverige i nästa vecka, nån som vet mer om det?

    • 13 Oskar

      Vem fan är Tiesto?

      • 14 Only Man

        Tiesto är en av anledningarna till att jag lyssnar på elektronisk musik

        back in the days

      • 15 Only Man

        började*

      • 16 Oskar

        Herregud. Tror du inte jag vet vem Tiesto är? Det kallas sarkasm. Har du aldrig hört ”Who the fuck is David Guetta”?

      • 17 Only Man

        haha jo kände det på mig, men jag visste inte ifall du vara lika retard som svart92.

      • 18 black92

        förihelvete, hatar tiesto!

    • 19 Biffen

      Varför ska han flytta till vårat avlånga land??

      • 20 Logicstics

        Seb och Tiesto är rätt så bra vänner så det lär väl bli en hel del produktion under den tiden Tiesto är i Sverige …

  10. 21 Majk

    jag hoppas iaf inte att bög tiesto flyttar hit

  11. 22 Joakim

    HATA TIESTO!


Kommentera

