Tiesto plays ”One Beat Away (Max Vangeli Remix)” on Club Life 155 Radio Show

22Mar10

Tiesto playing Max Vangeli’s remix of ”One Beat Away” on Club Life 155 Radio Show. I loved Arno Cost’s remix of ”One Beat Away” but this remix is AMAZING, I LOVE IT! I would like to hear it in 320, I think it will sound amazing. Just like ”Swedish Beauty”. The release of this remix will be on March 28th!

http://maxvangeli.com

http://facebook.com/maxvangeli

http://twitter.com/maxvangeli

ps. On Saturday Eric Prydz and Sebastien Leger played at ”Nokia Theater” in NYC. HouseEssentials was there and took some very good pics and videos from the night. Check them out and the new poll they have done! 

/Jesper

25 Responses to “Tiesto plays ”One Beat Away (Max Vangeli Remix)” on Club Life 155 Radio Show”

  1. 1 GS

    Riktigt skön!
    Påminner på något sätt om ”Silvia”?

  2. 3 AKIN

    Sjukt jävla mysig låt eller, släpps den 2 april tror jag.

  3. 5 Majk

    vangeli e fan riktigt gosig..

    kände dock igen piano melodin med höjning och sänkning av octaver från starry eyed

  4. 6 ddd

    haha har fått för mig på nåt sätt att max är en riktig jäkla douchebag som försöker sno åt sig så mycket ära som möjligt, vet inte varför riktigt .. :p fått det intrycket.
    Men hur som helst är låten riktigt soft 😀

    • 7 peck

      haha håller med

      • 8 Mynona

        Jag håller inte med överhuvudtaget. Om ni har pratat med honom är han rena motsattsen. Däremot passar AN21 rätt bra in på den beskrivningen, tycker jag.

  5. 9 Bud Fox

    Återigen får man höra att det är samma sound som i de tidigare låtar han släppt. Inget illa, mer att det känns som om an21 kör på räkmackan även i samarbeten.
    När ska han släppa något eget?

    • 10 hahahh

      oj va jag tror du har fel där…tror inte an21 gör någonting med tanke på att han inte gjort nått själv än

      • 11 hahahh

        shit läste fel håller med dig

      • 12 Mynona

        Instämmer. Hur ska vi veta vad AN21 tillbringar i deras låtar om vi inte vet hur han låter ensam.

  6. 13 BF

    Rätta mig om jag har fel, men hur mycket eget har seb ingrsosso preoducerat egentligen? Jag kan bara komma på laktos.

    • 14 Biffen

      BARA LAKTOS?? okej

    • 15 Anton

      hahahah! Laktos, Kidsos, How Soon Is Now, Leave The World Behind, Meich, Together, It’s True, Umbrella och många fler!

      • 16 BF

        How soon is now gjorde han med ds och guetta, leave the world behind med shm och ll etc, det jag menar är att han oftast samarbetar med andra producenter. Detta behöver inte vara något dåligt, tänkte bara på all den kritik som an21 får.

      • 17 Anton

        Aha, du tänker så.. Ja, Kidsos och Laktos är de enda han har producerat själv vad jag vet, sen har han ju gjort grymt många bra bootlegs också! Personligen tycker jag dock att han är så jävla grym bakom spelarna jag bryr mig inte 🙂

    • 18 hahahh

      finns ju en anledning till att han inte är störst av de 3 house mafia… just pga att steve och axwell har släppt större singel låtar med endast deras namn

      • 19 BF

        Har sett han live och han var sjukt duktig, har däremot lite svårt ibland att förstå hypen omkring honom. Han borde satsa på lite eget.

  7. 20 House Please

    Dags att döpa om denna blog till ” Trance 4 sure ” …verkar som ni totalt glömt bort vad house är i denna blog…:(


Kommentera

