Check out Pete Tong tonight @ BBC Radio 1!

26Mar10

If you’re staying home tonight or just chilling before your big night out
you should check out Pete Tong’s live show tonight on BBC Radio 1 at
21 pm brittish time, so 22 pm in Sweden. Pete will probably do has he
always does, drop plenty of bombs that we’ve been waiting.
Check out the show and have a great weekend guys!

Listen to Pete Tong BBC Radio 1

/Will

20 Responses to “Check out Pete Tong tonight @ BBC Radio 1!”

  1. 1 Henke

    Hey! här har ni en låt jag gjort… vad tycks? ge respons, om kritik…säg vad som skall ändras / förbättras 🙂

    http://www40.zippyshare.com/v/50819223/file.html

    • 2 Oliver

      Inte så bra asssssså, väldigt tom, det saknas massa grejer

  2. 3 Oskar

    Fin bild =)

  3. 4 Majk

    inget fel på miranda kerr

  4. 5 Oskar

    Är det ikväll Angello och Ingrosso spelar i Miami?

    • 6 Anton

      det är ett sjukt event med swedish house mafia, arno cost, norman doray, avicii och många fler grymma djs på ett poolparty ikväll i Miami! Eventet ingår i Beatports WMC Pool Party

  5. 7 SHM

    vem e ladyn?

  6. 8 Majk

    miranda kerr.. mitt ex

  7. 11 Majk

    nä. vi dejta bara några ggr… men hon heter miranda kerr. victoria secret model.

  8. 12 asd

    Tjejen på bilden är INTE Miranda Kerr. Jag kräver på att få veta det riktiga namnet …det liknar Doutzen Kroes, men det är det inte.

    • 13 asd

      Nu kom jag på vem det är… Malin Åkerman! 🙂

  9. Kul att ni uppskattar bilden grabbar 😀
    Men jag tror inte att några av era förslag är rätt…jag vet inte ens själv, men hon är stört snygg iaf!

    • 15 asd

      Det måste fan vara Malin Åkerman… eller Mini Andén. Tror mer på Malin dock 😛 Fast jag vettefan

      • 16 asd

        Bar Rafaeli?

      • 17 Baaah

        Definitivt inte Åkerman eller Andén. Verkligen inte Miranda Kerr heller. Majk – du som dejtat henne borde väl veta att hon är brunett. 😉

  10. Vilken jävla bild, kolla benen, sånt ja dör för , för att sära på :=)))))

  11. Sånt jag lever för sära på 😉

  12. 20 Majk

    haha. va fan. ah jag får fråga min riktiga flickvän sen när hon kommer hem hon vet nog vem det är


Kommentera

