Upcoming track from Dimitri Vegas & Like Mike!

28Apr10

The first track online from Dimitri Vegas & Like Mike is a exclusive hq preview of their upcomin collaboration with the legendary Technotronic, called ”Pump Up The Jam 2010”! Listen to the preview below boys and girls! It sounds HUGE! Enjoooooy!

Technotronic VS Dimitri Vegas & Like Mike – Pump Up The Jam 2010 by dimitrivegasandlikemike

/Jesper

25 Responses to “Upcoming track from Dimitri Vegas & Like Mike!”

  1. 1 Biffen

    Tung som satan!

    ”Dirty South Official Fan Page Phazing will be released next week!!!!!”

  2. 2 okej

    jävligt old news, då man också kunnat tanka en rip på den..

  3. 4 majk

    vem vill ha rips?

  4. 5 Dante

    prydas ep är sjuk bra, varför lägger ni inte upp den? Viro är ju en bomb!

    • 6 Anton

      True, både Will och Jesper är för tillfället i Spanien (även därav den dåliga uppdateringen) och kände inte att det var nödvändigt då när de hade tid att lägga upp den var det nästan för sent.

  5. 7 Seger

    vill bara dela med mig av en remix en polare har slängt ihop av adrian luxs teenage crime!

    http://www32.zippyshare.com/v/92627521/file.html

    helt sjuk enligt mig! lägg gärna upp den som en post om ni vill, den e för go för att inte spridas tycker jag !

  6. 11 gant

    fyfan va skön låt

  7. 12 Kristoffer

    hörde denna mixen på deras set från Miami och fastnade för den direkt, har inte kunnat sluta nöta den hemma!! BOMB!

  8. 13 Dave S.

    Längtar verkligen efter denna, alltid gillat originalet.

  9. 14 okej

    Inte dryg bara ärlig, och majk ”vem villa ha rips” hmm när låten inte finns/är släppt kan det vara nice med rips om låten är jävligt bra som denna..

    • 15 Robin

      rips duger när det låten kommit ut än men kan ju inte tycka att det är ”old news” att den riktiga versionen kommer ut nästa vecka… förstår inte vad du fick det ifårn med tanke på att så fort den riktiga versionen släpps så lär du ju göra dig av med din ”rip”

  10. 16 ste

    Riktig eargasm när man hör den här låten! bara längtar tills den blir släppt!

  11. 17 Oskar b

    Någon som vet vad som händer med mescal kid – knas och ”i need u”?
    Sjuka låtar!

  12. 18 JL

    Dahlback från igår…

  13. 19 majk

    så fall måste du ha en trött anläggning hemma om du får bra kvalité på ljudet av en rip..
    + så förstör det lite av det roliga när låten väl släpps

  14. 20 dahl

    http://www9.zippyshare.com/v/35949394/file.html – min senaste låt. Är 14 år och jag skulle vara oerhört tacksam för lite feedback från er. Tacksam /Otto

    • 21 erik

      Har svårt att tro att du är 14 år, hursomhellst var låten riktigt och om du nu är 14 så har du en talang!

  15. 22 D

    Otto, den va ju ganska så fin! Kul!

  16. 23 YKW

    *host* nån har samplat (otto)

  17. 24 dahl

    Tack för kommentarerna.
    Ja, ni som inte tror att jag är 14 år har fel. Iförsig så fyller jag år imorn, blir 15 år. Men jag är född 1995. Tack för feedbacken/ otto

    P.S. YKW, vad menar du med ” nån har samplat”. Ifall du tror att jag har samplat, så har du fel. Jag har gjort allting från scratch kan jag lova dig. Tro mig, varför skulle jag ljuga…

  18. 25 Nudel

    niiiiice track otto


Kommentera

